Notes Vašeg zdravlja!

Dobrodošli u najveću biblioteku savjeta za zdravlje!


25.06.2012.

Zaštitite svoju kožu na ljetovanju

Zaštitite svoju kožu na ljetovanju

Ukoliko ovo ljeto planirate provesti na morskoj obali, izbjeći izgorjelu i oštećenu kožu je itekako bitan korak za ugodno ljetovanje.

Ne postoji ništa gore nego užasna bol i diskomfort koja dolazi sa izgorjelom kožom. Ukoliko se želite osjećati super svaki dan na ljetovanju, vrijeme je da saznate kako kožu očuvati zaštićenom.

Uvijek koristite kremu za sunčanje koja ima faktor zaštite od sunca veći od 15. Provjerite na deklaraciji, jer što je Vaša koža osjetljivija, ovaj faktor bi trebao biti veći.

Ne zaboravite da se krema za sunčanje sapire vodom i da se ponovo mora nanositi svaki put kada se pokvasite.

Nastojte da koristite kreme za sunčanje koje na deklaraciji imaju etiketu: “broad spectrum“ što znači da takva krema treba da štiti od dva najučestalija opasna tipa zračenja: UVA i UVB. Ova zračenja su itekako opasna jer mogu izazvati neželjene posljedice koje mogu dovesti do raka kože.

Pokrijte kožu!

Ukoliko niste zagovornik krema za sunčanje, pobrinite se da kožu zaštitite adekvatnom odjećom. Odaberite kvalitetan šešir i izuzetno tanku odjeću dugih rukava. Postoji bezbroj načina kako možete zaštititi kožu a u isto vrijeme na plaži izgledati fenomenalno.

Ukoliko ipak izgorite, obavezno izbjegavajte sunce u narednom periodu dok se koža ne oporavi.

Ne zaboravite, samo zdrav odmor je kvalitetan odmor!

Prevedeno sa: http://www.localtraveltrip.com

20.06.2012.

Zdravlje na tanjiru: borovnice


Zdravlje na tanjiru: borovnice

Ljeto svi obožavamo zbog sezonskog voća zar ne? Predstavljamo Vam samo neke od zlatnih prednosti ukusnih borovnica.

Nije tajna da su borovnice izuzetno hranjive. One su uvijek visoko na našoj listi kada idemo u prodavnicu, i zaista ih je lako obožavati.

Ukoliko biste imali mogućnost da danas pojedete samo jednu vrstu voća, sigurni smo da biste u izobilju odabrali baš borovnice. Ali zašto?

Snižavaju krvni pritisak

Svakodnevna konzumacija borovnica u trajanju od 8 sedmica može vam smanjiti krvni pritsak za 4 – 6%. A to je mnogo. Ono što je još impresivnije, pomaže pri gubitku kilograma i smanjuje rizik od srčanih oboljenja.

Bitno je zapamtiti da borovnice nisu jedine koje imaju zdrav uticaj na metabolizam, svo srodno voće poput brusnica, jagoda i malina itekako pomažu.

U pola smanjuju LDL holesterol

Medicinski istraživači su otkrili da borovnice mogu aktivirati određene gene u ljudskoj jetri koji mogu eliminisati loši holesterol za čak 44%. Izuzetno impresivno, iako je za potvrdu ove teze itekako potrebno provesti više detaljnijih istraživanja.

Također, potvrđeno je i to da svakodnevna konzumacija borovnica pomaže očuvanju zdravlja debelog crijeva i zaštiti mozga od Alzhajmerove bolesti i preranog starenja.

Stoga, šta čekate, odmah do prve prodavnice!

Preuzeto sa: http://health.yahoo.net

14.06.2012.

Testirajte vijek trajanja svog jastuka

Ukoliko i vi spadate u grupu ljudi koja dosta rijetko mjenja svoj jastuk, učinite sebi uslugu i nabavite novi. Iznenadit ćete se!

Istraživanja su pokazala da bi se jastuci trebali mijenjati svakih 1-3 godine. Ovo je itekako bitno jer se naša kosa i lice konstantno regeneriraju, pogotovo tokom noćnih sati, kada ispucali ostaci vlakana kose i lica prodiru duboko u strukturu jastuka.

Upravo zbog ovoga je jako bitno da se jastuci mjenjaju mnogo češće nego madraci i pokrivači. Ukoliko se preko noći učestalo znojite, idealno bi bilo da svoj jastuk mjenjate svake godine.

Kako možete biti sigurni da je vrijeme za promjenu jastuka? Jednostavno. Testirajte ga!

Jastuk koji je „na izmaku“ često propada i gubi na svojoj elastičnosti. Ukoliko zaista želite da budete maksimalno sigurni da je vrijeme da bacite svoj trenutni jastuk, uradite slijedeći test:

Presavijte svoj jastuk na 2 dijela i pažljivo posmatrajte gornju polovicu. Ukoliko gornja polovica krene da se vraća u svoj originalni položaj, onda još uvijek ima nešto života u sebi.

Ali ukoliko  vaš jastuk i dalje ostane presavijen, ona je definitivno vrijeme za promjene.

Zapitajte se slijedeća pitanja:

  1. Kako jastuk izgleda? Ukoliko zadržava tragove prljavštine, vrijeme je da ga zamjenite
  2. Kakvog je jastuk oblika? Ukoliko je izgubio svoj riginalni oblik i mekoću, vrijeme je da ga zamjenite potpuno novim jastukom.
  3. Da li imate konstantne bolove u vratu i ramenima? Velika vjerovatnoća je da je upravo jastuk glavni krivac – zamjeniet ga istog trenutka!
12.06.2012.

Zašto je bitan doručak?

Doručak je najbitniji obrok u danu i trebao bi da sadrži najmanje 20% cjelodnevnog kalorijskog unosa.

Stoga je jako bitno držati kvalitetnu ravnotežu, doručak ne smije biti siromašan kalorijama kako ne bismo ostali bez energije, kao ni previše obogaćen kalorijama.

Zbog čega doručak?

  • Jer je namjenjen da vas drži zasićenima
  • Jer nakon 8 sati sna, nivo šećera u krvi je previše nizak.

Ukoliko želite da dan provedete uspješno, preporučujemo vam da doručak bude kvalitetan. Na ovaj način ćete dobiti kvalitetnu glukozu koja vam je neophodna za kvalitetan radni dan.

  • Jer  ubrzava metabolizam
  • Jer je izuzetno zdrav za razvoj djece

Ostat ćete više fokusirani tokom dana

Doručak će vam pomoći da se bolje fokusirate i funkcionišete bolje u školi ili na poslu. S obzirom da hranom dobijamo neophodnu energiju, informacije primamo bolje i kvalitetnije pamtimo.

Savršen sastav doručka

Savršen sastav doručka bi trebao biti:

  • 30% kompleksnih ugljikohidrata (kruh, žitarice, i sl.)
  • 30% vlaknastih ugljikohidrata (voće i povrće)
  • 40% proteina (orašasti plodovi, jaja, riba, nemasno meso, jogurt i mlijeko)

Statistike

Kao što je već rečeno, doručak je najvažniji obrok u toku dana, mada ga ljudi često preskaču. Ukoliko je vjerovati istraživanjima, trećina ljudi, ili 30% dječaka ili 38% djevojčica u školu svaki dan polaze bez doručka.

Zbog čega nije dobro preskakati doručak?

Pravilan i balansiran doručak će pokriti otprilike 20% dnevnih potreba za vitalnim nutrijentima. Ukoliko preskočite doručak, smatrajte da ćete izgubiti određene elemente poput željeza, kalcijuma i vlakana.

07.06.2012.

Džogingom produžite svoj život za 6 godina

 
Džogingom produžite svoj život za 6 godina

Samo sat džogiranja u toku jedne sedmice može vam produžiti život i do šest godina, otkrivaju naučnici.


Još bolja vijest je da je lagani džoging bolji za zdravlje od bilo koje vrste napornih treninga, pokazala je studija. Istraživači su otkrili da trčanje sporim tempom jedan ili dva sata sedmično može povećati životni vijek muškaraca za 6,2 godine i žena za 5,6 godina, čime se smanjuje rizik od smrti za 44 posto.

Rezultati su osporili prethodne studije čiji se autori nisu mogli decidno odrediti je li trčanje zdravo ili opasno, odnosno one studije koje su ukazivale na to da je džoging previše naporan za ljude srednjih godina, prenosi Daily Mail.

Novo istraživanje provedeno je u Danskoj, na uzorku od 20.000 muškaraca i žena u dobi od 20 do 93 godine. Danski istraživači na osnovu novih rezultata vjeruju kako džoging pruža mnogo zdravstvenih pogodnosti, snižava krvni pritisak, prevenira pretilost, te poboljšava srčanu funkciju.

Izvor: http://www.klix.ba

04.06.2012.

Masaža za bolji san

Problemi sa spavanjem postaju sve češći problem ali srećom postoje mnoge tehnike koje možete primjeniti kako bi poboljšali svoj san.

Donosimo vam jedno riješenje  - masaža. Isprobajte da li će Vam pomoći.


Snaga dodira

Ako želite masažu koja će vam pomoći da se riješite problema sa spavanjem, trebate koristiti lagane, nježne i ritmičke pokrete, koji će imati umirujući efekat na nervni sistem (opuštanjem nerava).


Masaža koja će dodirnuti Vašu dušu

Masaža stimuliše parasimpatetični nervni sistem, te zbog toga može imati umirujući efekat i može spriječiti nesanicu. Postoje dokazi da masaža samnjuje nivo hormona stresa (noroerfine, epinefirine I kortizol), a također ima veliki psihološki uticaj, jer može doprijeti do dubine Vaše duše.

Od totalnog opuštanja do nove energrije

U ovom članku fokusirat ćemo se na klasičnu masažu, s obzirom da sadrži neagresivne tehnike i jednostavne pokrete. Glavni cilj masaže je da se postigne kompletna relaksacija nervnog sistema. Jednom kad je cilj ostvaren, tijelo počinje da ispušta endorfine – hormone sreće, koji dovode do stanja potpune opuštenosti I zadovoljstva. Dodir drugog ljudskog tijela ne samo da opušte već i daje Vašem tijelu novu energiju.


U stanju duboke mišićne relaksacije, čitav niz fizoloških pojava se događa u našem organizmu kao što su:

  • Usporavanje otkucaja srca
  • Usporavanje disanja
  • Smanjivanje krvnog pritiska
  • Smanjivanje napetosti mišića
  • Manji unos kisika
  • Manja naelektrisanost tijela
  • Jačanje alfa valova u mozgu


  • (Izvor: Viva magazine)
Notes Vašeg zdravlja!
<< 06/2012 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Prijavite se i Vi...

Preporučujemo

MOJI FAVORITI

BILO VAS JE:
8963

doktor.blogger.ba
u saradnji sa
blogger.ba